Možné závady výdejníků
Prosíme nejprve znovu přečíst návod k použití, (je dodáván ke každému výdejníku) jsou zde podrobné specifikace možných závad a jejich odstraňování.
Proč z modrého kohoutku neteče vychlazená voda?
- Zkontrolujte, zda je zapojen síťový kabel.
- Zkontrolujte, zda nedošlo k výpadku proudu.
Kompresor pracuje, ale voda není studená
- Kontaktujte servisní firmu, jejíž technik provede kontrolu stavu kompresoru a chladiva.
Proč není k dispozici horká voda?
- Zkontrolujte, zda je spínač pro horkou vodu v poloze On (zapnuto).
- Ověřte, zda je zapojen síťový kabel.
- Zkontrolujte, zda nedošlo k výpadku proudu.
Teplota horké vody je příliš nízká
- Ověřte spotřebu horké vody. Nádrž na horkou vodu má omezenou kapacitu.
- Kontaktujte servisní firmu, jejíž technik provede kontrolu ohřívacího systému včetně bimetalových termostatů.
Ze stroje vycházejí divné zvuky
- Ověřte, že je stroj ustaven na dostatečně rovné ploše.
- Nepostavili jste na stroj nebo neupustili do něho nějaký předmět?
- Zkontrolujte, zda není stroj postaven příliš blízko jiným zařízením.
Uniká voda. Co můžu udělat?
- Jestliže k unikání došlo po výměně láhve – vypněte stroj -> vyjměte láhev -> vysušte stroj. Použijte jinou láhev. Zapněte stroj.
- Nenaklonili jste stroj? Vypněte stroj -> vyjměte láhev -> vysušte stroj. Použijte jinou láhev. Zapněte stroj.
- Vypněte stroj, vyjměte láhev a kontaktujte servisní firmu.
- Jestliže se jedná o výdejník s napojením na vodovodní řád, uzavřete hlavní uzávěr vodního ventilu a kontaktujte servisní firmu, jejíž technik provede kontrolu.
Nechci stroj po delší dobu používat
- Vypněte stroj a vypusťte z něho všechnu vodu otevřením vypouštěcího víčka v zadní části stroje.
Nepotřebuji funkci horké nápoje. Existuje spínač pro horkou vodu?
- Ano, nachází se na zadní straně stroje.